ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بین همه ی روشنایی ها دلم را به سو سوی یک نور خاموش بسته ام

در تاریک روشن روزگار...
دیر زمانی است که نفس هایم را گم کرده ام!
آرزوی من از این روزگار "تنها " همان است که نیست!

سهم من از این آسمان پر ستاره ، ستاره ایست که رنگ باخته!


بین همه داشته هایم...به دنبال نداشته ها میدوم!

بین همه ی روشنایی ها دلم را به "سو سوی" یک نور خاموش بسته ام!

من گیتارم را مینوازم و "تو" با اسب خیالت میرانی...

در خیالت میخک طلایی میشکوفد...

و من در نبودت پاییز را در آغوش میکشم!

عشق را نفس میکشم و برگهای زرد جوانی ام را زیر پاهایم جا میگذارم!

نفسم بوی شعری را میدهد که به پایان رسیده...

چشمهایم خسته اند از خیره شدن به این کوچه باغ!

انگار این کوچه باغ هراس دارد از آواز تنهایی من!

آواز من بی تو مثل رقص بی ساز است...
من "تو را کم دارم"
نفس هایت زیباترین ساز عالم است...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 4:25 | |